Pretul versiunii pe motorina a autovehiculului Dacia Logan se va scumpi ca urmare a introducerii motorizarii Euro 4, a anuntat in cursul zilei de marti, Francois Fourmont, presedintele companiei. Surse din piata auto au precizat pentru HotNews ca nivelul majorarii nu va depasi 200 de euro.
"Diferenta de pret provine din costurile introducerii Euro 4, costuri care se regasesc doar partial in pret. Compania va suporta o parte din costuri. Cel mai mare efort de adaptare a fost in cazul automobilelor dotate cu motoare diesel, pentru care adaptarea motoarelor la Euro 4 a necesitat costuri de mai multe sute de euro", a precizat Francois Forumont.
In 2006, Dacia a vandut aproape doua sute de mii de unitati la nivelul pietei interne, usor sub estimarile oficialilor companiei.
Pe pietele internationale, Dacia a inregistrat in 2006 o crestere puternica a vanzarilor, care au atins 88 931 de unitati, cu 74 % mai mult fata de 2005. Europa Occidentala este principala destinatie de export pentru Logan, cu 40% din totalul inmatricularilor pe pietele externe.
In clasamentul pe tari, prima pozitie este detinuta de Franta, cu 18 742 Logan vandute in 2006. Locul secund este ocupat de Algeria (8 573 unitati), urmata de Turcia (7 356 unitati), Spania (6 483 unitati) si Germania (6 361 unitati).
In Maroc, unde Logan este produs din semestrul al doilea al anului 2005, au fost vandute anul trecut 12 750 de unitati. Acest rezultat plaseaza Logan in topul vanzarilor pe piata marocana.
Pretul versiunii pe motorina a autovehiculului Dacia Logan se va scumpi ca urmare a introducerii motorizarii Euro 4, a anuntat in cursul zilei de marti, Francois Fourmont, presedintele companiei. Surse din piata auto au precizat pentru HotNews ca nivelul majorarii nu va depasi 200 de euro.
"Diferenta de pret provine din costurile introduc