O informatie neconfirmata inca oficial arata ca Dacia lucreaza in acest moment la un nou proiect, aparent un model compact cu care sa-si completeze gama.
Informatia circula de mai multa vreme pe piata, insa de aceasta data ea a aparut in mod neasteptat in presa germana, la scurt timp dupa ce Dacia a lansat in Europa de Vest modelul Logan MCV, singura neconcordanta fiind aceea ca se refera la o compacta, in vreme ce datele detinute de noi pana acum aveau in vedere un model mini, mult mai plauzibil.
Deocamdata, compania Dacia se pregateste de lansarea comerciala a celei mai noi versiuni Logan, cea comerciala, denumita Logan Furgon. Practic, utilitara va folosi aceeasi caroserie de la break, diferentele fiind date de geamurile din spate, inlocuite cu tabla, si de absenta banchetei din spate.
Dintre declinarile programate pana acum, mai lipseste doar un pick-up, care va aparea, probabil, in 2008.
Integral in Saptamana Financiara
O informatie neconfirmata inca oficial arata ca Dacia lucreaza in acest moment la un nou proiect, aparent un model compact cu care sa-si completeze gama.
Informatia circula de mai multa vreme pe piata, insa de aceasta data ea a aparut in mod neasteptat in presa germana, la scurt timp dupa ce Dacia a lansat in Europa de Vest modelul Logan MCV, singura neconcordanta fiind aceea ca se refera la o compacta, in vreme ce datele detinute de noi pana acum aveau in vedere un model mini, mult mai plauzibil.
Deocamdata, compania Dacia se pregateste de lansarea comerciala a celei mai noi versiuni Logan, cea comerciala, denumita Logan Furgon. Practic, utilitara va folosi aceeasi caroserie de la break, diferentele fiind date de geamurile din spate, inlocuite cu tabla, si de absenta banchetei din spate.
Dintre declinarile programate pana acum, mai lipseste doar un pick-up, ca