Walmark Romania, firma cu activitati pe piata sumplimetelor nutritionale, a incheiat anul 2006 cu o cifra de afaceri de 13,3 milioane euro. Anul trecut, compania si-a consolidat pozitia de lider pe piata locala a suplimentelor nutritionale, ajungand la o cota de piata de 22%, fata de 19,7% in 2005. In acest an, compania intentioneaza sa intre pe segementul suplimentelor pentru sportivi, cu brand-ul Aminostar. Grupul Walmark, cu sediul central in Cehia, a achizitionat in 2006 pachetul maj
Walmark Romania, firma cu activitati pe piata sumplimetelor nutritionale, a incheiat anul 2006 cu o cifra de afaceri de 13,3 milioane euro. Anul trecut, compania si-a consolidat pozitia de lider pe piata locala a suplimentelor nutritionale, ajungand la o cota de piata de 22%, fata de 19,7% in 2005.
In acest an, compania intentioneaza sa intre pe segementul suplimentelor pentru sportivi, cu brand-ul Aminostar. Grupul Walmark, cu sediul central in Cehia, a achizitionat in 2006 pachetul majoritar al companiei Aminostar, producator al unei game largi de suplimente nutritive si alimente speciale pentru sportivi, culturisti si pasionatii de fitness. Grupul a raportat anul trecut vanzari consolidate de 106,3 milioane de euro, cea mai dinamica dezvoltare fiind inregistrata de sucursalele din Romania si Ungaria.
“In prezent, Walmark detine pozitia de lider pe piata suplimentelor alimentare, nu numai in Republica Ceha si Slovacia, ci si in Romania si Bulgaria. In Polonia ne situam pe locul al doilea, iar in Ungaria pe locul al treilea. In Lituania ne numaram momentan printre primele cinci”, a declarat Tomas Macura, directorul general al Walmark Cehia.
Rezultatele grupului din 2006, care includ si rezultatele firmelor afiliate, reprezinta o scadere de 23% fata de anul precedent, determin