Compania Farmec Cluj a realizat in 2006 un profit brut de 2,5 milioane euro, in crestere cu 55% fata de anul precedent, anunta un comunicat al companiei. Cresterea semnificativa se datoreaza in principal cresterii cifrei de afaceri, de la 17 milioane euro in 2005 la 19 milioane euro in 2006, precum si procesului de retehnologizare si modernizare a sectiilor de productie.
In ultimii 60 de ani compania si-a extins portofoliul de produse la peste 400, de notorietate fiind: Gerovital H3 - prof. dr.Ana Aslan, Gerovital Plant, Aslavital, Aver, Charisse, Farmec, Doina, Obsesie, Athos. Productia exportata in peste 40 tari din intreaga lume reprezinta circa 20% din total.
De circa 1 an de zile, compania Farmec a inceput demersurile pentru alinierea la normele tehnologice si ecologice impuse de Uniunea Europeana.
Pentru aceasta s-a demarat un amplu program de investitii, de peste 10 milioane euro, esalonat pe 3 ani, pentru imbunatatirea si modernizarea spatiilor de productie, a liniilor de fabricatie, precum si pentru modernizarea depozitelor de materii prime si produse finite.
Au fost alocati 1.300.000 euro pentru publicitate
Farmec Cluj este primul producator de creme si emulsii Gerovital H3 - prof. dr. Ana Aslan din Romania, prima productie de serie realizandu-se in anul 1967.
In ultimul an, compania a demarat o ampla campanie de imagine pentru gama Gerovital H3 - prof. dr. Ana Aslan, investitiile in publicitate pentru brand-urile din portofoliul Farmec, preconizate pentru anul 2007, fiind de aproximativ 1.300.000 euro.
De asemenea, compania se implica permanent in protejarea mediului inconjurator: peste 3 milioane de dolari au fost investiti in achizitionarea de utilaje noi, ultraperformante, pentru noua sectie de productie a deodorantelor ecologice si a lacurilor de par de la Dezmir, sectie situata in apropierea ora