Activitatea promoţională din sectorul IT românesc va primi, începând din această lună, o nouă identitate de marcă - "România IT". Imaginea de brand va fi utilizată pentru prima oară în Activitatea promoţională din sectorul IT românesc va primi, începând din această lună, o nouă identitate de marcă - "România IT". Imaginea de brand va fi utilizată pentru prima oară în cadrul târgului CeBit 2007, care se va desfăşura în luna martie la Hanovra (Germania), va fi inclusă în toate materialele de marketing şi va deveni marcă înregistrată la OSIM. Sectorul IT este primul care şi-a conturat, până în momentul de faţă, o strategie de branding de export. "Urmează să punem la punct o astfel de strategie în industria mobilei, a confecţiilor şi pentru industria viei şi vinului", a subliniat Iuliu Winkler, ministrul delegat pentru comerţ. Percepţie unitară pe pieţele externe de comunicaţii Strategia de branding în domeniul IT urmăreşte, în primul rând, creşterea investiţiilor în domeniul IT, promovarea unei noi imagini a pieţei locale şi crearea de noi locuri de muncă în acest sector. "Ţara noastră nu mai este doar o ţintă de outsourcing, ci a trecut la un nou nivel, acela al promovării valorilor sale din domeniul tehnologiei informaţiei în afară", a declarat, cu ocazia prezentării strategiei, Zsolt Nagy, ministrul comunicaţiilor şi tehnologiei informaţiei. În acelaşi timp, exportatorii vor beneficia de o percepţie unitară pe pieţele externe. "Comunitatea exportatorilor din sectorul IT, estimată la aproximativ 9.000 de firme, va beneficia de o percepţie mai bună şi unitară pe pieţele externe", este de părere Iuliu Winkler. Exporturile pe IT au cel mai mare ritm de creştere Ministrul delegat pentru comerţ apreciază că exporturile de servicii şi produse IT ar putea depăşi, în următorii doi-trei ani, 1 miliard de euro. Ritmul de creştere a exportului din acest sector este