Dacia estimează că va vinde peste 110.000 de automobile în România anul acesta, după ce, în 2006, vânzările sale au ajuns până la aproape 108.000 unităţi. Declaraţia aparţine Dacia estimează că va vinde peste 110.000 de automobile în România anul acesta, după ce, în 2006, vânzările sale au ajuns până la aproape 108.000 unităţi. Declaraţia aparţine directorului general Dacia, Francois Fourmont. Fourmont a mai spus că e prea devreme de estimat efectul pe care îl va avea asupra vânzărilor totale Dacia din 2007, posibila reducere a taxei de primă înmatriculare pentru automobile. El a adăugat că trebuie să aşteptăm rezultatele discuţiilor dintre oficialii de la Bruxelles şi autorităţile române pe marginea acestui subiect. Vânzări cu 5% mai mici în 2006, faţă de anul precedent Vicepreşedintele consiliului de administraţie al Dacia, Constantin Stroe (foto) , a admis că vânzările Dacia au scăzut la acest început de an din cauza neclarităţilor legate de cuantumul taxei de primă înmatriculare, însă a adăugat că vânzările mai slabe ţin şi de faptul că Dacia a început producţia abia pe 8 ianuarie, deoarece investeşte în mărirea capacităţii de producţie, în special pentru versiunea Logan break, unde cererea este foarte mare. În plus, Stroe a precizat că "Dacia a exportat 5.824 de maşini şi avem 49 de pieţe pe care ne concentrăm", astfel că exporturile duc Dacia pe plus la capitolul vânzări.
În 2006, Dacia a vândut în România cu 5% mai puţin decât cele 113.276 de automobile din 2005. Scăderea s-a datorat scoaterii din producţie în decembrie a camionetei Pick-up. Astfel, dacă în 2005 românii au cumpărat peste 20.000 de camionete Dacia, în 2006 cererea a scăzut cu peste 40%, până la 11.740 de unităţi. Vânzările modelului Logan au crescut cu aproape 10% anul trecut, iar versiunea break, Logan MCV, şi-a găsit peste 3.600 de clienţi, depăşindu-şi ţinta de vânzări.