Compania Walmark Romania, parte a grupului ceh Walmark, cu activitati pe piata suplimentelor nutritionale, a inregistrat o cifra de afaceri de 13,3 milioane de euro in anul recent incheiat, in crestere cu 49 de procente, comparativ cu anul 2005.
Walmark Romania a detinut anul trecut o cota de 22% pe piata romaneasca a suplimentelor nutritionale, fata de 19,7% in 2005, se arata intr-un comunicat al firmei, remis Mediafax. In acest an, compania intentioneaza sa intre pe segmentul suplimentelor pentru sportivi.
Grupul ceh Walmark a raportat anul trecut vanzari consolidate de 106,3 milioane euro, cea mai dinamica dezvoltare fiind inregistrata de sucursalele din Romania si Ungaria.
Rezultatele grupului din 2006, care includ si rezultatele firmelor afiliate, au consemnat o scadere de 23 de procente fata de anul precedent, determinata de vanzarea diviziei de bauturi nealcoolice, care avea o contributie semnificativa la totalul cifrei de afaceri.
"Estimam ca o crestere rapida a activitatilor noastre in sfera farmaceutica va compensa eliminarea vanzarilor de bauturi nealcoolice la nivel de holding pana la sfarsitul acestui an calendaristic, creand o valoare adaugata mult mai mare. Rezultatele pentru prima jumatate a anului fiscal 2006 (anul fiscal 2006 este 1 iunie 2006 - 31 mai 2007) cand compania a inregistrat o crestere interanuala a vanzarilor cu inca 12% fata de aceeasi perioada din 2005, confirma fezabilitatea planurilor noastre", a declarat directorul general al Walmark Cehia, Tomáš Macura. Compania ceha estimeaza ca cele mai importante surse de crestere in anii urmatori vor fi consolidarea activitatilor de export si extinderea prezentei pe noi segmente de piata.
Walmark detine sucursale in Slovacia, Romania, Polonia si Ungaria, Ucraina si Lituania si Bulgaria si realizeaza exporturi in 24 de state din Europa, Orientul Mijlociu si Extremul