Pornind de la clipurile online proiectate de eMarketer in eforturile de a atinge 157 mil. de vizitatori pana in 2010, advertiserii si furnizorii multumiti se lupta in aceeasi masura pentru a gasi o modalitate de a schita orice fel de mesaj publicitar in jurul clipurilor lor. In pofida continutului si a tehnologiei de expunere a acestuia, aflate la cele mai mari standarde, agentiile de publicitate au incetinit procesul de experimentare a spoturilor pe net, apreciaza Adam Berrey, reprezentant al agentiei Brihtcove, citat online de AdAge.
Acestea sunt puse pe seama greutatilor intampinate in incercarea de a intra in spatiul publicitatii online. "Procesul de cumparare a spatiului de advertising online este inca greoi", a subliniat managerul general al NBBC, divizia de online video a NBC, Brian Buchwald.
Cumparatorii de spoturi online reprezinta inca o mica piesa din totalul cheltuielilor pentru publicitate - de regula intre 5% si 25% - din cauza faptului ca aceasta scena inca nu a fost luata in considerare de marketeri, apreciaza Buchwald.
«Cand privesti partea creativa a spoturilor online, inovatia nu se afla in jurul clipului, ci in continut in sine», apreciaza Berrey.
Pornind de la clipurile online proiectate de eMarketer in eforturile de a atinge 157 mil. de vizitatori pana in 2010, advertiserii si furnizorii multumiti se lupta in aceeasi masura pentru a gasi o modalitate de a schita orice fel de mesaj publicitar in jurul clipurilor lor. In pofida continutului si a tehnologiei de expunere a acestuia, aflate la cele mai mari standarde, agentiile de publicitate au incetinit procesul de experimentare a spoturilor pe net, apreciaza Adam Berrey, reprezentant al agentiei Brihtcove, citat online de AdAge.
Acestea sunt puse pe seama greutatilor intampinate in incercarea de a intra in spatiul publicitatii online. "Procesul de cumparare a spatiulu