Vanzarile supermarketurilor Artima au inregistrat o crestere de 35% anul trecut fata de 2005, ajungand la peste 75 mil. euro.
Reteaua controlata de fondul de investitii Enterprise Investors isi va accelera in acest an ritmul de extindere pe piata, avand planificate opt lansari, fata de patru realizate in 2006. Investitiile planificate de companie pentru dezvoltarea retelei Artima in acest an se ridica la 15 mil. euro, aceasta urmand sa ajunga la finele anului la un numar de minimum 27 de unitati. Viitoarele magazine vor fi localizate in principal in Ardeal.
"Vom deschide 8 magazine, daca nu chiar 10 in acest an. Acest lucru se bazeaza pe o strategie de dezvoltare bine conceputa si stabilita inca de la preluarea Artima de catre Enterprise Investors", a declarat Clemens Petschnikar, CEO al companiei Artima.
Enterprise Investors, un fond de investitii din Europa Centrala si de Est, a achizitionat reteaua Artima in anul 2005, in urma unei tranzactii de 21 mil. euro, din care 4 mil. au fost folositi pentru preluarea datoriilor bancare ale companiei.
"Ritmul de dezvoltare in urmatorii ani va depasi 10 unitati pe an, pentru ca pana in 2009 sa ne atingem targetul, si anume 50 de unitati operationale", a mentionat Petschnikar.
Compania a investit aproximativ 6,5 mil. euro anul trecut pentru a deschide patru supermarketuri in orasele Oradea, Arad, Brasov si Ramnicu-Valcea.
Compania a preluat, in luna martie a anului trecut, magazinul Lotus Supermarket din Oradea, precum si supermarketul Avantaj din Ramnicu Valcea, spatii pe care le-a reamenajat si redeschis in acelasi an sub brandul Artima. "Este posibila preluarea unor alte retele de magazine. Compania noastra este intotdeauna interesata de noi oportunitati de crestere si dezvoltare. Pentru acest lucru suntem in discutii cu retele locale", a mai spus Petschnikar.
Artim