Ford Motor, al doilea mare producator auto american, a consemnat, in 2006, cea mai mare pierdere din istoria companiei, de 12,7 mld. dolari, depasind recordul anterior, de 7,39 mld. dolari, atins in 1992. In trimestrul al patrulea, compania a inregistrat pierderi de aproape 5,8 mld. dolari, comparativ cu 74 milioane de dolari in perioada similara a anului 2005, pe fondul scaderii vanzarilor de camionete si a costurilor determinate de programul de disponibilizari. Ford implementeaza o strategie de restructurare, care implica inchiderea a 16 fabrici si reducerea numarului angajatilor din America de Nord cu 45.000. Pierderile inainte de impozitare inregistrate de diviziile auto au atins 2,5 mld. dolari in ultimul trimestru din 2006, la nivel mondial, excluzand elementele exceptionale. Veniturile au totalizat 40,3 mld. dolari, in scadere fata de perioada octombrie-decembrie 2005, cand s-au plasat la 46,3 mld. dolari.
Ford Motor, al doilea mare producator auto american, a consemnat, in 2006, cea mai mare pierdere din istoria companiei, de 12,7 mld. dolari, depasind recordul anterior, de 7,39 mld. dolari, atins in 1992. In trimestrul al patrulea, compania a inregistrat pierderi de aproape 5,8 mld. dolari, comparativ cu 74 milioane de dolari in perioada similara a anului 2005, pe fondul scaderii vanzarilor de camionete si a costurilor determinate de programul de disponibilizari. Ford implementeaza o strategie de restructurare, care implica inchiderea a 16 fabrici si reducerea numarului angajatilor din America de Nord cu 45.000. Pierderile inainte de impozitare inregistrate de diviziile auto au atins 2,5 mld. dolari in ultimul trimestru din 2006, la nivel mondial, excluzand elementele exceptionale. Veniturile au totalizat 40,3 mld. dolari, in scadere fata de perioada octombrie-decembrie 2005, cand s-au plasat la 46,3 mld. dolari.