Numerele asociate cu piata telefoniei mobile au fost dintotdeauna uluitoare. Pe acest segment, afacerile se masoara in milioane si miliarde de dolari, apreciaza revista Advertising Age. Intrarea pe piata romaneasca a brandului Vodafone a rezumat infatisarea pe care astfel de branduri pot sa o aduca grupului media. Prima campanie a companiei pe piata romaneasca a inclus o intreaga pagina in opt ziare nationale. In plus, au fost postate afise pe 1.000 de site-uri si o multime de cladiri in puncte-cheie ale oraselor au fost iluminate in rosu (culoare consacrata in marketingul Vodafone). Online, au fost postate spoturi pe intregul ecran pe 21 dintre cele mai vizitate site-uri.
Multe dintre aceste abordari sunt similare celor folosite de celelalte companii de telefonie mobila pentru a face rebranding, dar strategia TV a brandului Vodafone a fost demna de luat in seama.
Intr-un decor inedit, prezentatorii stirilor de pe cele mai importante posturi de televiziune au fost imbracati in rosu, iar cei ai rubricilor meteo si horoscop isi incheiau prezentarile cu sloganul Vodafone.
Eforturile agentiei Universal McCann nu s-au oprit aici. Campania a debutat printr-un eveniment - organizat de firma ce a lucrat pentru ceremonia de deschidere a Olimpiadei de la Atena - care a atras mai mult de 10.000 de persoane si multe reportaje despre ce s-a intamplat, subliniaza publicatia citata.
Numerele asociate cu piata telefoniei mobile au fost dintotdeauna uluitoare. Pe acest segment, afacerile se masoara in milioane si miliarde de dolari, apreciaza revista Advertising Age. Intrarea pe piata romaneasca a brandului Vodafone a rezumat infatisarea pe care astfel de branduri pot sa o aduca grupului media. Prima campanie a companiei pe piata romaneasca a inclus o intreaga pagina in opt ziare nationale. In plus, au fost postate afise pe 1.000 de site-uri si o multime de cl