La polul opus, analiştii imobiliari spun că softiştii, mai puţin interesaţi de imagine, preferă Pipera În lumea afacerilor, imaginea este, dacă nu totul, atunci măcar un bun etalon La polul opus, analiştii imobiliari spun că softiştii, mai puţin interesaţi de imagine, preferă Pipera În lumea afacerilor, imaginea este, dacă nu totul, atunci măcar un bun etalon pentru succes. Mari multinaţionale, dar şi companii autohtone cu pretenţii vor ca sediile lor să vorbească prin ele însele despre reuşita locatarilor. De aceea, zona şi aspectul clădirii de birouri sunt două probleme deosebit de importante pentru modul în care clienţii se raportează la o companie. Mihaela Cnobloch, senior consultant în cadrul departamentului birouri al DTZ Echinox, identifică, în cazul particular al Capitalei, principalele zone în care firmele cu nume vor să aibă sediul central. "Nordul este în mod categoric principala zonă de afaceri a Bucureştiului şi cuprinde următoarele nuclee: Piaţa Victoriei, Aviatorilor-Dorobanţi, Herăstrău-Băneasa şi Şoseaua Pipera", spune Mihaela Cnobloch. De asemenea, specialiştii de pe piaţa imobiliară opinează că spre aceste zone de top se îndreaptă cu predilecţie companiile multinaţionale, care pun preţ pe imagine şi deci pe dotările de primă clasă a spaţiilor pentru birouri. Băncile şi avocaţii vor sediu în Piaţa Victoriei Accesul facil, precum şi vizibilitatea excepţională sunt două atribute certe ale unui birou aflat în Piaţa Victoriei. Care este profilul investitorilor care aleg această locaţie de top? Consultantul DTZ spune că "pentru Piaţa Victoriei optează companiile pentru care imaginea este "un must have", adică companii de consultanţă în afaceri, avocatură, fonduri de investiţii şi, nu în ultimul rând, bănci". Un cu totul alt gen de firme aleg sedii în Pipera. Aceştia, în general, pun accentul pe spaţiul generos, pe dotările de calitate şi au ca o