Cu prilejul aprobării Programului acţiunilor economico-sociale pe anul 2007, consilierii judeţeni au insistat asupra planului de promovare a imaginii Consiliului Judeţean Mureş. Consilierii ar vrea acum ziarişti şi la şedinţele comisiilor de specialitate, deocamdată însă doar când au chef. Sumele alocate pentru protecţia socială reprezintă un handicap în calea dezvoltării altor proiecte, a fost a doua concluzie principală a dezbaterilor. Totuşi, CJ nu are soluţii în acest caz.
Dacă în Programul de Dezvoltare al Judeţului Mureş pentru 2007 – 2013 a fost inclus şi un program de promovare a imaginii Consiliului Judeţean, cu obiectiv principal informarea corectă şi obiectivă a populaţiei referitor la realizările instituţiei, consilierii au ţinut să mai facă propuneri suplimentare.
Activitatea comisiilor, necunoscută
"Legat de programul de promovare a imaginii CJ aş propune ca preşedinţii comisiilor şi secretarii să de dea un comunicat de presă, după fiecare întâlnire, să aducem la cunoştinţa publică ceea ce noi lucrăm în comisie", a declarat consilierul PSD Letiţia Iacob. Liberalul Teodor Giurgea a cerut ca la toate activităţile organizate de instituţiile subordonate CJ, materialele de promovare ale evenimentelor: anunţuri, afişe, bannere etc., să includă sigla şi denumirea CJ Mureş, iar preşedintele CJ, Lokodi Edita Emoke, i-a cerut secretarului general al CJ, Ioan Togănel, să trimită o circulară tuturor instituţiilor pentru ca ele să respecte în 2007 această regulă. Akos Mora, consilier PNL, a oferit sprijinul Autorităţii Teritoriale de Ordine Publică (ATOP) pentru promovarea imaginii CJ. El i-a informat pe colegi că pentru 2007 ATOP a pregătit proiecte de prevenire a criminalităţii, în colaborare cu poliţia locală, prilej cu care vor fi desfăşurate campanii de promovare prin fluturaşi, spoturi radio şi TV.
Lădariu şi ciocan şi nicovală