Vanzarile retelei G'Market au crescut cu aproximativ 20% anul trecut comparativ cu perioada anterioara, ajungand la aproximativ 47,6 mil. euro.
Gimrom Holding, operatorul supermarketurilor G'Market, si-a planificat o crestere de 25% a vanzarilor celor patru magazine deschise inainte de 2006. Compania ar putea incheia acest an cu o cifra de afaceri de aproape 60 mil. euro si cu o retea de 6 unitati, potrivit datelor furnizate de reprezentantii Gimrom.
"Vom extinde suprafata supermarketului din Bucuresti Mall cu 400 de metri patrati in acest an. Cresterea prognozata pentru vanzarile celor patru magazine deschise inainte de 2006 se bazeaza si pe estimarea cresterii numarului de clienti si pe majorarea veniturilor consumatorilor dupa integrarea in UE", a declarat Erol Inaltekin, managerul de marketing al companiei Gimrom Holding.
Evolutia inregistrata anul trecut s-a datorat aproape exclusiv celor patru unitati mai vechi de un an, deoarece ultima inaugurare a companiei a avut loc la sfarsitul anului trecut. Reteaua a achizitionat anul trecut magazinul Univers'all din Iasi, in cadrul unei tranzactii de aproximativ un milion de euro, pe care l-a redeschis sub brandul G'Market la sfarsitul anului. Compania a raportat vanzari de aproape 40 mil. euro pe anul 2005, cu trei supermarketuri in Bucuresti si unul la Iasi.
"Vom deschide un nou magazin in acest an, in zona Moldovei, si vom recruta in acest sens aproximativ 120 de persoane", a mai spus Erol Inaltekin.
Reteaua numara cinci unitati in prezent, dintre care trei sunt localizate in Bucuresti. In toamna anului 2005, dupa rebrandingul supermarketurilor GIMA in G'market, compania Gimrom Holding a anuntat ca va continua sa faca noi investitii pe piata romaneasca.
"Retailul in Romania se dezvolta, toti jucatorii de pe piata fiind in proces de expansiune, astfel incat consumatorii au acum