Veniturile provenite din continuturi disponibile online vor atinge in Europa 8,3 miliarde de euro pana in anul 2010, inregistrand o crestere de peste 400% intr-un interval de cinci ani, iar pentru sectoarele cele mai dezvoltate continutul online va reprezenta un procent semnificativ din cifra totala de afaceri, estimeaza un studiu comandat de Comisia Europeana companiilor Screen Digest, CMS Hasche Sigle, Goldmedia, si Rightscom. Conform studiului, raspandirea retelelor de banda larga, extinder
Veniturile provenite din continuturi disponibile online vor atinge in Europa 8,3 miliarde de euro pana in anul 2010, inregistrand o crestere de peste 400% intr-un interval de cinci ani, iar pentru sectoarele cele mai dezvoltate continutul online va reprezenta un procent semnificativ din cifra totala de afaceri, estimeaza un studiu comandat de Comisia Europeana companiilor Screen Digest, CMS Hasche Sigle, Goldmedia, si Rightscom. Conform studiului, raspandirea retelelor de banda larga, extinderea retelelor mobile avansate si adoptarea generalizata a dispozitivelor digitale, vor conduce la comercializarea pe scara larga a continuturilor online.
“Mult asteptata convergenta digitala este pe cale sa devina o realitate economica, creand astfel ocazii formidabile pentru consumatorii din Europa, pentru furnizorii de continut si pentru industriile de inalta tehnologie. Pentru a valorifica aceasta convergenta, va fi probabil necesara reconsiderarea dintr-o perspectiva complet noua a chestiunilor tehnice si juridice cu privire la care o abordare moderna si orientata spre piata interna ar adauga valoare continutului european”, a declarat Viviane Reding, comisarul responsabil cu Societatea Informationala si Mass-media.
Studiul, intitulat “Continutul interactiv si convergenta: Implicatii pentru societatea inform