Compania Ana Hotels estimeaza o crestere de minimum 5-7% a afacerilor in 2007, transmite Mediafax. Compania are in portofoliu hotelurile Crowne Plaza din Bucuresti, Bradul, Sportul si Poiana din Poiana Brasov, precum si Europa si Astoria din Eforie Nord si centrul de sanatate Ana Aslan Health Spa, tot in Eforie Nord.
"Ne-am propus o crestere medie de 5-7%, dar evolutia depinde de la hotel la hotel si ne dorim sa avem la finalul anului un avans chiar mai mare", a declarat, ieri, Simona Constantinescu, membru in Consiliul de Administratie al Ana Hotels.
Ana Hotels a inregistrat anul trecut o cifra de afaceri de 16,9 mil. euro, cu 11% peste nivelul din 2005, in timp ce profitul operational a avansat in acelasi ritm, la circa 6 mil. euro.
Aproximativ 45% din veniturile obtinute de Ana Hotels au provenit din serviciile de cazare, iar segmentul de restaurante si baruri a avut o pondere de 46,2%.
Gradul mediu de ocupare a variat in functie de hotel si specificul acestuia, primul loc fiind ocupat de Crowne Plaza, cu 69,4%, urmat de hotelurile din Poiana Brasov, cu o medie de 60% si de cele doua unitati din Eforie Nord, cu 38%.
Compania Ana Hotels estimeaza o crestere de minimum 5-7% a afacerilor in 2007, transmite Mediafax. Compania are in portofoliu hotelurile Crowne Plaza din Bucuresti, Bradul, Sportul si Poiana din Poiana Brasov, precum si Europa si Astoria din Eforie Nord si centrul de sanatate Ana Aslan Health Spa, tot in Eforie Nord.
"Ne-am propus o crestere medie de 5-7%, dar evolutia depinde de la hotel la hotel si ne dorim sa avem la finalul anului un avans chiar mai mare", a declarat, ieri, Simona Constantinescu, membru in Consiliul de Administratie al Ana Hotels.
Ana Hotels a inregistrat anul trecut o cifra de afaceri de 16,9 mil. euro, cu 11% peste nivelul din 2005, in timp ce profitul operational a avansat in acelasi ri