Romaero a primit, de la BAE Systems, comenzi pentru 25 de kituri de instalare a usilor de mari dimensiuni pentru avioane de transport, cu 150% mai mult peste cererile initiale, a anuntat compania britanica, citata de Mediafax. Productia Romaero se concentreaza pe reparatia de aeronave si productia de subansamble pentru industria aeronautica.
Compania britanica a lansat in iunie 2003 un program de producere si montaj de catre Romaero a unui numar de 10 kituri de instalare a usilor pentru avioanele cargo.
In plus, Romaero va repara defectiunile survenite in urma impactului cu parti de gheata din timpul furtunilor, la cateva avioane de tip ATP (Advanced Turbo Prop) depozitate in Zaragoza, Spania. Ca urmare a succesului de piata al programului ATPF (ATP Freitgher) BAE Systems a decis sa suplimenteze numarul comenzilor pentru kituri de instalare la Romaero. Compania romaneasca a instalat pana in prezent 12 kituri, celelalte 8 urmand a fi realizate anul acesta - dintre care cinci vor fi livrate catre West Air Sweden. Restul kiturilor comandate sunt fie pentru transformarea provizorie a stocului de avioane de linie de tip ATP, fie pentru operatori aerieni ale caror aeronave vor fi incluse in programul de conversie al Romaero. BAE Systems a supervizat transformarea a 40 de avioane ATP in avioane de tip cargo. Un numar de 17 dintre acestea sunt pentru varianta Large Freight Door, iar restul de 23 sunt transportoare vrac de clasa E, in care marfa este incarcata prin usile normale pentru pasageri.
Romaero a primit, de la BAE Systems, comenzi pentru 25 de kituri de instalare a usilor de mari dimensiuni pentru avioane de transport, cu 150% mai mult peste cererile initiale, a anuntat compania britanica, citata de Mediafax. Productia Romaero se concentreaza pe reparatia de aeronave si productia de subansamble pentru industria aeronautica.
Compania britanica