Agentia de turism Aerotravel, afiliata la reteaua Lufthansa City Center, estimeaza pentru acest an o crestere a cifrei de afaceri cu peste 20% comparativ cu nivelul de 24 milioane euro raportat in 2006, anunta Mediafax.
Evolutia va fi bazata atat pe dezvoltarea segmentului de turism de recreere, cat si a celui de business. In ceea ce priveste turismul de in-coming, in acest an agentia lanseaza proiectul "Sibiu - Capitala culturala europeana" deoarece se prognozeaza ca, dupa Bucuresti, Sibiul sa fie al doilea oras din tara cu cel mai mare aflux de vizitatori straini.
"Anul acesta vom dezvolta mai multe linii de produse: chartere, pachete de lux, citybreaks, grupuri si Sibiu - Capitala culturala europeana, destinat in principal turistilor straini", a declarat directorul de marketing al companiei, Claudia Stan.
Din punct de vedere al outcoming-ului Aerotravel realizeaza 75 - 80% din incasari pe plecari ale romanilor in strainatate atat pentru business, cat si pentru turism. In ceea ce priveste turismul de relaxare, principalele destinatii externe preferate de romani au fost, in 2005, Grecia si Spania.
Vor dubla numarul de agentii partenere din tara
Compania are 100 de agentii partenere la nivel national si isi propune sa dubleze numarul acestora in acest an. In luna martie, Aerotravel va lansa un portal pentru rezervari si achizitii de servicii online. De asemenea, firma va pastra charterele pentru Grecia si va opera si din alte locatii, precum Cluj si Timisoara. Anul trecut, cresterea segmentului de ticketing - vanzari de bilete, a fost de 18% pana la 20 milioane euro, iar cea de turism a atins cota de 25%, la aceasta crestere contribuind turismul de business, organizarea de evenimente si turismul de recreere. In 2006, Aerotravel a dezvoltat o noua divizie dedicata in exclusivitate organizarii de evenimente pentru clientii