Bilantul GTS Telecom arata ca la nivelul intregului an 2006 stabilitatea medie a tuturor serviciilor de telecomunicatii furnizate clientilor sai a fost de 99,85%. In valori absolute, timpul total cumulat de ne-functionare a serviciilor GTS Telecom, masurat la interfata de conectare a clientilor, a fost de 778 minute, se arata in comunicatul de presa al companiei.
Stabilitatea, respectiv continuitatea functionarii serviciului la parametrii tehnici definiti este primul parametru ce defineste calitatea unui serviciu de telecomunicatii. Stabilitatea este definita ca raportul procentual intre timpul total de functionare a serviciului la parametrii definiti, masurat in minute la interfata de conectare a clientului si durata totala a intervalului considerat.
“Stabilitatea serviciului este parametru contractual, garantat pentru orice solutie de telecomunicatii GTS Telecom. Este cel mai important factor de diferentiere al ofertei nostre pe piata locala.” a declarat dl. Dan Mihaescu, Coutry Manager GTS Telecom.
“La inceputul fiecarei luni calendaristice raportam pentru fiecare serviciu separat nivelul de stabilitate din luna anterioara, iar in cazul nerespectarii parametrilor
contractuali, platim penalitati clientilor.” a mai spus domnia sa.
Bilantul GTS Telecom arata ca la nivelul intregului an 2006 stabilitatea medie a tuturor serviciilor de telecomunicatii furnizate clientilor sai a fost de 99,85%. In valori absolute, timpul total cumulat de ne-functionare a serviciilor GTS Telecom, masurat la interfata de conectare a clientilor, a fost de 778 minute, se arata in comunicatul de presa al companiei.
Stabilitatea, respectiv continuitatea functionarii serviciului la parametrii tehnici definiti este primul parametru ce defineste calitatea unui serviciu de telecomunicatii. Stabilitatea este definita ca raportul procentual