Compania Honda Motor, al doilea mare producator de autoturisme din lume, a inregistrat o crestere de 9% a profitului in ultimul trimestru al anului 2006, performanta incurajata de cererea ridicata pentru modelul Civic si de deprecierea yenului. Profitul net a crescut la 1,19 miliarde de dolari in ultimele trei luni, spre deosebire de 1,09 miliarde de dolari in 2005. Vanzarile au urmat acelasi trend ascendent descris in trecut, crescand cu 12%. Principala sursa a profitului operational la Honda sunt Statele Unite, fapt care a adus beneficii companiei japoneze in contextul deprecierii yenului in raport cu dolarul. Presedintele Honda, Takeo Fukui, a reusit sa atraga clienti din SUA ai companiilor General Motors si Ford Motor cu modelele de vehicule sport-utilitare, printre care CR-V si Acura MDX. Fluctuatiile valutare au participat la cresterea castigurilor. Yenul a fost cu 5,1 procente mai slab decat dolarul in intervalul octombrie-decembrie fata de 2005 si cu 8,2 procente mai slab decat moneda euro.
Compania Honda Motor, al doilea mare producator de autoturisme din lume, a inregistrat o crestere de 9% a profitului in ultimul trimestru al anului 2006, performanta incurajata de cererea ridicata pentru modelul Civic si de deprecierea yenului. Profitul net a crescut la 1,19 miliarde de dolari in ultimele trei luni, spre deosebire de 1,09 miliarde de dolari in 2005. Vanzarile au urmat acelasi trend ascendent descris in trecut, crescand cu 12%. Principala sursa a profitului operational la Honda sunt Statele Unite, fapt care a adus beneficii companiei japoneze in contextul deprecierii yenului in raport cu dolarul. Presedintele Honda, Takeo Fukui, a reusit sa atraga clienti din SUA ai companiilor General Motors si Ford Motor cu modelele de vehicule sport-utilitare, printre care CR-V si Acura MDX. Fluctuatiile valutare au participat la cresterea castigurilor. Ye