Microsoft a anuntat plecarea directorului de proiect al Zune, cel care a avut de negociat contractele cu diferite companii muzicale, pentru ca produsul Microsoft sa urce in clasamentul preferintelor consumatorilor.
Bryan Lee, in varsta de 43 de ani, a anuntat ca va parasi compania in urmatoarele saptamani, dorind sa se concentreze pe alte capitole ale vietii sale. �Bryan Lee a decis sa-si dea demisia de la Microsoft, pentru a acorda mai multa atentie intereselor sale personale�, au precizat reprezentantii Microsoft.
Responsabilitatile sale au inclus si partea de marketing si business development pentru Zune, produs introdus pe piata in luna noiemrie a anului trecut. �L-am angajat pe Bryan in anul 2000 pentru a se ocupa partea de dezvoltare a business-ului pentru Xbox. In ultimii sase ani mi-am permis luxul de a-i oferi lui responsabilitati foarte mari si de a vedea cum se descurca fara probleme�, a precizat Robbie Bach, presedintele Entertainment and Devices Division (EDD). "As vrea sa-i multumesc inca o data lui Bryan atat din partea companiei cat si din partea mea, personal, pentru contributia adusa la Microsoft�, a completat Bach, citat de infoworld.com.
Zune este MP3 player-ul creat de Microsoft, lansat pe piata ca principal competitor al iPod, de la Apple. MP3 player-ul a fost lansat pe piata din SUA in luna noiembria a anului 2006, la pretul de 249.99 dolari.
EDD a planificat o campanie de publicitate in valoare de 100 milioane de dolari pentru Zune, avand ca tema, �muzica intr-un mod in care trebuie sa fie�. In prima saptamana de la lansare, insa, Zune a obtinut 9% cota de piata, situandu-se pe locul doi in topul celor mai importante playere digitale din lume, in spatele iPod. Astfel ca, inca de la lansare, succesul Zune a fost mult diminuat.
In ciuda invstitiilor masive in advertising si marketing, Zune a fost primit de