Media porneste in prezent motoarele marketingului. Brandurile, proprietarii de media si agentiile opereaza impreuna, interactioneaza pentru a crea un produs cu impact si, evident, eficient. Proprietarii de media trebuie sa vanda tot mai multa creativitate, creativitatea diferentiaza agentiile media, iar noile teh nologii conduc afacerile pe cai neexpoatate. Festivalul din Venetia, primul la nivel global de creativitate si inovatie in media, va reprezenta doua zile de conferinte si prezentari. Desfasurat in aprilie, festivalul va aduce sub acelasi acoperis cumparatori, vanzatori si capete inovatoare in comunicarea si advertisingul din media, care vor "celebra" revolutia din domeniu. "In sfarsit, industria media are acum propriul festival global. Salut oportunitatile ofertite advertiserilor, agentiilor si trusturilor media de a se stradui sa impartaseasca cele mai bune practici din toate colturile lumii. Acest eveniment ne va permite sa invatam unii de la altii despre ultimele tehnici si tehnologii din media si sa celebram cele mai bune cazuri de comunicare creativa si inovativa", a spus presedintele Federatiei Internationale a Advertiserilor, Bernhard Glock. Festivalul de la Venetia promite sa fie antrenant si interactiv. Agentiile globale isi vor prezenta produsele de care sunt mandre, speakeri de seama isi vor expunde opiniile asupra strategiilor si bugetelor, iar pietele emergente vor fi cu siguranta un punct fierbinte pe masa dezbaterilor. Publicis Groupe Media, Havas Media, Procter & Gamble, Johnson & Johnson, Unilever, Heavy.com, Yahoo! si-au anuntat prezenta la primul festival flobal de gen. Media porneste in prezent motoarele marketingului. Brandurile, proprietarii de media si agentiile opereaza impreuna, interactioneaza pentru a crea un produs cu impact si, evident, eficient. Proprietarii de media trebuie sa vanda tot mai multa creativitate, creativitatea dif