Controversata problema a obezitatii copiilor pusa in seama spoturilor TV a fost luata din nou in discutie de Sam Brownback, membru in Senatul Statelor Unite, si Kevin J. Martin, presedintele Comisiei Federale de Comunicare. Acestia au prezentat planurile pentru un forum de Sf. Valentin ce va avea drept scop micsorarea riscurilor in randul reclamelor ce ar putea duce la obezitatea copiilor. Brownback a descris forumul ca un efort public-privat la care vor participa marketeri, companii media, grupuri de sanatate, reprezentanti ai consumatorilor si asociatii de advertising. Sunt asteptati sa participe reprezentanti ai McDonald's, PepsiCo, Kraft, Coca-Cola, iar din partea canalelor media, Walt Disney, Discovery Channel. "Sunt ingrijorat in ceea ce priveste legaturile dintre media, advertising si sanatatea copiilor, dar nu cred ca neaparat regulile guvernamentale reprezinta o solutionare", a subliniat Brownback, citat online de AdAge. Acesta si-a exprimat speranta ca parteneriatul in cauza sa atraga atentia asupra mediilor si a sanatatii copiilor. Controversata problema a obezitatii copiilor pusa in seama spoturilor TV a fost luata din nou in discutie de Sam Brownback, membru in Senatul Statelor Unite, si Kevin J. Martin, presedintele Comisiei Federale de Comunicare. Acestia au prezentat planurile pentru un forum de Sf. Valentin ce va avea drept scop micsorarea riscurilor in randul reclamelor ce ar putea duce la obezitatea copiilor. Brownback a descris forumul ca un efort public-privat la care vor participa marketeri, companii media, grupuri de sanatate, reprezentanti ai consumatorilor si asociatii de advertising. Sunt asteptati sa participe reprezentanti ai McDonald's, PepsiCo, Kraft, Coca-Cola, iar din partea canalelor media, Walt Disney, Discovery Channel. "Sunt ingrijorat in ceea ce priveste legaturile dintre media, advertising si sanatatea copiilor, dar nu cred ca ne