Faptul ca Romania este o piata emergenta in numeroase arii de activitate, oferind astfel multiple oportunitati acelora care urmaresc sa-si dezvolte rapid o cariera profesionala (fara a fi deranjati in mod deosebit de perspectiva ca aceasta cariera sa-si ia avant departe de casa), nu mai reprezinta de mult timp un secret. Ba chiar, odata cu aderarea la UE, ceea ce pana nu demult se petrecea oarecum in subsidiar, ca un fenomen puternic, dar intr-un fel neautorizat (de vreme ce potentialul economic ramanea nevalidat prin neapartenenta la organismul european), trece acum in prim-plan, primind "stampila" unui statut oficial recunoscut.
Se pare insa ca ceea ce statelor membre ale Uniunii le-a luat atat de mult sa recunoasca si sa accepte - potentialul economic al tarii noastre - a atras mirosul fin al multor oameni de afaceri cu mult inainte de momentul 1 ianuarie 2007. Iar acest lucru s-a petrecut nu numai pe piete majore, in mare parte nevalorificate, fiind, prin aceasta, generatoare de profituri uriase - cum ar fi real-estate-ul sau retailul, acestea cunoscand in ultimul timp o adevarata explozie, alimentata in mod semnificativ de investitori straini. Chiar si pietele mai mici, considerate de nisa, in care Romania se afla abia la nivelul primilor pasi fata de marile state ale lumii, au reprezentat un catalizator pentru oamenii de afaceri straini, aflati in cautarea succesului, acestia alegand sa priveasca partea plina a paharului, in locul celei goale - drumuri necalcate si posibilitati nevalorificate, in loc de nivel de subdezvoltare.
Romania, zona neexploatata pe segmentul publicitatii neconventionale
Aceasta a fost si perspectiva din care a privit tara noastra si Naji Ghaddar, Managing Director al Mobil'Affiche (singura firma care promoveaza la ora actuala un mediu inovator de publicitate: mobil, cu panouri derulabile). Inca de la prim