Divizia de autobuze DaimlerChrysler a vandut 36.200 de vehicule Mercedes-Benz Setra si Orion in 2006, inregistrand acelasi nivel ridicat de vanzari ca si in anul precedent. In acest interval vanzarea sasiurilor a crescut de la 24 000 de unitati in 2005 la aproximativ 24.300 de unitati in 2006.
Per total vanzarea de autobuze a scazut usor, cu vanzari totalizand 11.900 de unitati (2005: 12 200). Cu toate acestea divizia de autocare DaimlerChrysler si-a confirmat pozitia de lider pe piata mondiala si in 2006.
Anul trecut divizia de autobuze DaimlerChrysler a lansat in premiera mondiala noul Mercedes-Benz Citaro K (model cu o lungime mai mica -10.5m- fata de binecunoscutul Citaro), Mercedes-Benz Tourismo si noul autobuz intercity cu podea joasa MultiClass 400.
Mai mult, versiunea intercity a lui Mercedes-Benz Citaro Low Entry a fost numita “Autobuzul anului 2007”, cea mai inalta distinctie pe care un autobuz o poate primi in Europa. Intre timp, pe pietele latino-americane DaimlerChrysler a prezentat‚ sasiul O 500 - lung de 18m - un sasiu modern care permite accesul unui numar mai mare de pasageri la bord.
Divizia de autobuze DaimlerChrysler a vandut 36.200 de vehicule Mercedes-Benz Setra si Orion in 2006, inregistrand acelasi nivel ridicat de vanzari ca si in anul precedent. In acest interval vanzarea sasiurilor a crescut de la 24 000 de unitati in 2005 la aproximativ 24.300 de unitati in 2006.
Per total vanzarea de autobuze a scazut usor, cu vanzari totalizand 11.900 de unitati (2005: 12 200). Cu toate acestea divizia de autocare DaimlerChrysler si-a confirmat pozitia de lider pe piata mondiala si in 2006.
Anul trecut divizia de autobuze DaimlerChrysler a lansat in premiera mondiala noul Mercedes-Benz Citaro K (model cu o lungime mai mica -10.5m- fata de binecunoscutul Citaro), Mercedes-Benz Tourismo si noul autobuz interci