8-11 februarie: Brasovul gazduieste AdPrintul. Impression Graphics participa in calitate de sponsor
Doar o saptamana ii mai desparte pe pasionatii de publicitate de cea de-a opta editie a "singurului festival dedicat printului european". Evenimentul de anul acesta, a carui desfasurare este programata pentru perioada 8-11 februarie, la Brasov, gazduieste nume de referinta in creatia europeana de print: Ami Hasan, fondator al agentiei hasan∂ners, Amir Kassaei, Chief Creative Officer si Partener Asociat al DDB Group Germania, Jure Apih, presedinte al festivalului Golden Drum, si Meta Dobnikar, vice-presedinte, sau Frank Bodin, presedintele juriului. Competitia se anunta a fi acerba, punand fata in fata echipe din agentiile de renume ale "batranului continent", fiind destinata unei largi arii a pietei romanesti - creativi si oameni de marketing, reprezentanti ai industriei de comunicare, jurnalisti si studenti.
Pana acum, nu exista nici un premiu pentru outdoor
In calitate de sponsor al festivalului, va fi prezent la Brasov si Geo Baraian, Managing Director al Impression Graphics Romania (numele re-branduit, din luna octombrie a anului trecut, a companiei de productie publicitara outdoor Hecht, cu o activitate de opt ani pe piata romaneasca). Aflat la a doua astfel de participare (prima a avut loc in 2003), cand va acorda si un premiu la una dintre sectiunile AdPrint-ului, omul de afaceri ne-a declarat: "Dorim sa atragem atentia asupra producatorilor din outdoor", mai ales ca, a adaugat acesta, din cunostintele sale, nu exista nici un premiu dedicat acestui segment din advertising. Toate acestea in contextul in care publicitatea de profil tinde sa aiba o pondere din ce in ce mai mare intre mijloacele de promovare alese de diverse agentii, fapt pentru care reprezentantul Impression Graphics a tinut cu atat mai mult sa precizeze: "fap