Alexandros Tsintzilonis, managing director al La Fourmi: Finalizarea procesului de remodelare a magazinelor ar putea fi intarziata din cauza timpului necesar pentru avize si a proprietarilor spatiilor care profita de aceasta reamenajare pentru a mari chiria. Alexandros Tsintzilonis, managing director al retelei La Fourmi, spune ca fondul elen de investitii Global Finance va tripla, in urmatorii doi ani, numarul de supermarketuri preluate in 2005 de la fondatorii La Fourmi.
Planurile La Fourmi prevad extinderea retelei in Bucuresti pana la 35 de unitati la sfarsitul anului viitor, fata de 11 magazine proprii in prezent. Alaturi de acestea, reteaua La Fourmi mai cuprinde trei magazine The Best, preluate in luna octombrie a anului trecut.
Compania ar putea achizitiona alte lanturi de supermarketuri din Capitala, pentru a-si sustine ritmul accentuat de dezvoltare.
"Atat deschiderea de noi magazine, cat si preluarea unor retele deja existente sunt procese dificile: locatiile noi sunt greu de gasit si pretul chiriilor creste pe zi ce trece; pe de alta parte, este dificil de gasit unitati pentru preluare care sa corespunda criteriilor noastre de suprafata si de localizare. Cu toate acestea, destule supermarketuri in Capitala sunt posibile tinte pentru preluare", explica Alexandros Tsintzilonis.
La Fourmi a realizat anul trecut o cifra de afaceri de aproximativ 25 mil. euro, dintre care 3 mil. euro au provenit din vanzarile magazinelor The Best preluate in luna octombrie. Potrivit companiei, unitatile The Best vor trece printr-un proces de rebranding in acest an.
Cu noii actionari intrati in afacere in anul 2005, La Fourmi a inregistrat anul trecut o crestere de peste 37% a vanzarilor celor 11 magazine ale retelei existente in anul precedent.
"In prima luna a anului cresterea vanzarilor a fost de 50% fata de perioada similara a