Calatorii nu se inghesuie in vagoanele luxoase de 4 milioane de euro.
Monitoarele cu diagonala de 51 cm, saloanele cu fotolii din piele sau accesul wireless la internet nu i-au imbiat pe calatorii de pe ruta Bucuresti-Timisoara sa foloseasca vagoanele business puse in functiune la inceputul anului.
Din cauza ca la unele curse a existat chiar si un singur calator care si-a cumparat bilet la clasa business , dupa numai o luna au aparut deja modificari: vagoanele atasate la trenul Intercity care pleca dimineata din Bucuresti vor fi mutate la coada trenului de dupa-amiaza. In formula initiala, timp de o luna, doar 51 de pasageri au folosit serviciile de lux ale CFR Calatori.
Oficialii companiei sustin insa ca pe celelalte doua rute pe care s-au introdus vagoane business, Bucuresti-Oradea si Bucuresti-Cluj, nu s-au inregistrat probleme de acest fel.
„De saptamana viitoare, vagoanele vor fi mutate la trenul care pleaca din Timisoara la ora 6.00 si la perechea sa care pleaca din Bucuresti la ora 13.40. Studiile facute de noi au aratat ca trenul de dupa-amiaza este mult mai frecventat de calatori”, ne-a declarat directorul de marketing al CFR Calatori, Adrian Vlaicu.
Grad de ocupare - 30%!
Chiar daca nu au aparut modificari esentiale in cazul celorlalte doua rute, Adrian Vlaicu a recunoscut ca nivelul de ocupare a acestor trenuri este deocamdata destul de mic. „Pentru Cluj si Oradea, gradul de ocupare a acestor vagoane este cam de 25%-30%. Maximul atins a fost de 50%-55%, dar speram ca cererea sa creasca”, a mai spus directorul de marketing al companiei.
In plus, directorul general al CFR Calatori, Alexandru Noaptes, intentioneaza sa mai achizitioneze cateva vagoane dotate la nivel business class. „In acest moment avem solicitari pentru introducerea unor astfel de vagoane pentru cur