Sambata seara s-a pus capat celei de-a doua semifinale. Simplu&Andra, Tibi Scobiola, Desperado si Tony Poptamas, Ionut Ungureanu, Trupa Veche si Marcel Pavel s-au calificat in finala nationala Eurovision. ULTIMUL HOP. Daca piesa "Dracula, my love" va trece si de aceasta data de comisie, Simplu si Andra sunt favoritii din finala
Sambata seara s-a pus capat celei de-a doua semifinale. Simplu&Andra, Tibi Scobiola, Desperado si Tony Poptamas, Ionut Ungureanu, Trupa Veche si Marcel Pavel s-au calificat in finala nationala Eurovision.
Asadar, la 10 februarie, cei sase premianti din cea de-a doua semifinala se vor intalni in marea finala cu ceilalti sase castigatori din prima semifinala: Nico, Morandi&Wassabi, New Effect feat. Moni-K, Desperado si Tony Poptamas, Rednex feat. RoMania si Locomondo.
VORBA LUI NENEA IANCU. La inceput, Eurovisionul, ca toate concursurile nationale si internationale, avea un singur juriu, care taia si spanzura. Se calificau numai piesele pe care le voiau unii (cei mai influenti). La presiunea opiniei publice si a presei, s-au facut si jurii neprofesioniste, care aveau ponderea lor si mai stricau din aranjamente. Acum s-a ajuns la o inflatie de jurii: juriul muzicienilor, juriul presei, juriul juriului, juriul juriului juriului etc. Lasand gluma la o parte, este vizibil cu ochiul liber ca, la fiecare contestatie, mai mult sau mai putin indreptatita, se constituie o comisie care analizeaza cazul si ia masura care trebuie (de regula, cea pe care oricum ar fi luat-o, dar comisia da mai multa credibilitate...).
Pare de bun-simt sa-ti pui intrebarea simpla daca nu cumva astfel de probleme ar trebui analizate chiar de juriu, ca de-aia e juriu, nu? Dar poate ca suntem noi prea mici ca sa intelegem probleme atat de complexe...
Ce, ne pricepem noi la muzica? Pe de alta parte, comisiile acestea seamana izbitor de mult cu P