Reteaua de magazine de imbracaminte Tina R estimeaza o crestere a cifrei de afaceri de la 4 mil. euro in 2006 la 6 mil. euro in acest an, pe fondul deschiderii de noi magazine si al cresterii vanzarilor in locatiile actuale.
"In scurt timp, vom demara un proiect de fidelizare a clientilor, proiect ce include realizarea site-ului TINA R cu posibilitate de vanzare online", spune Ramona Julean, brand manager la Tina R.
Anul trecut cifra de afaceri a companiei a inregistrat o crestere de 20% fata de anul 2005, in timp ce marja de profit s-a situat in jurul valorii de 10% din cifra de afaceri.
"Incasarile sunt estimate in medie intre 20.000 de euro si 40.000 de euro lunar pentru fiecare magazin din tara, depasind 100.000 de euro in Bucuresti, evident, in functie de marimea si locatia in care este amplasat magazinul", spune Ramona Julean.
Compania opereaza in prezent 12 magazine aflate in proprietate sau in sistem de franciza, dintre care opt in Bucuresti, iar celelalte in orasele Cluj-Napoca, Iasi, Constanta si Timisoara. Dintre acestea, patru au fost inaugurate anul trecut.
Articolele de imbracaminte si accesoriile comercializate in reteaua Tina R sunt produse in sistem de lohn, compania avand contracte cu diferite fabrici din tara.
"Initial, realizam noi toata productia, dar am ajuns sa avem nevoie de o cantitate atat de mare si diversificata de produse, incat nu mai faceam fata. Am inceput sa lucram cu fabricile mari din Romania pentru a ne putea axa pe dezvoltarea brandului TINA R, a imaginii acestuia si pe dezvoltarea continua a retelei de magazine", a declarat reprezentanul companiei.
Principalii actionari ai Tina R sunt Jianu Iancu Rares, cu o participatie de 60% si Stoica Iulia, care detine 39,94% din companie.
Tina R, un business privat inceput in 1994, este una dintre cele mai mari retele de magazine de imbracamin