In Statele Unite si Marea Britanie, accesul copiilor la informatiile privi-toare la produsele grase, cu zahar sau cu sare in cantitati mari, va fi interzis. Reglementarile noi ii vor obliga pe cei din industria televizuala sa isi schimbe strategiile de publicitate. In SUA si in Anglia, accesul copiilor la informatiile privitoare la produsele grase, cu zahar sau cu sare in cantitati mari va fi interzis. Reglementarile noi ii vor obliga pe cei din industria televizuala sa isi schimbe strategiile.
Lupta impotriva obezitatii s-a mutat pe un alt plan, cel al televizorului. Institutiile abilitate din SUA si din Anglia, constatand ca rata obezitatii printre copii este foarte mare, au luat decizia de a modifica structura programelor tv si a modului in care li se face publicitate produselor alimentare.
Astfel, Comisia Federala de Comunicatii (FCC), SUA, a luat decizia de a adopta noi reguli cu privire la emisiunile pentru copii. Radiodifuziunile vor avea obligatia de a difuza numai programe educative si informative pentru copii, pentru a-i proteja de masajele comerciale excesive si nepotrivite. De asemenea, FCC a impus limite cu privire la prezentarea de adrese de internet folosite pentru publicitate.
FARA PROMOTII. Referitor la publicitate, sunt interzise activitatile promotionale, precum cadourile si afirmatiile privind sanatatea si nutritia in reclamele pentru produsele cu continut ridicat de grasime, sare si zahar adresate copiilor din scoala primara. Aceasta noua regula a intrat deja in vigoare. Pentru a nu se crea un conflict comercial, s-a hotarat totusi ca acele campanii publicitare aflate in derulare sau in stadiile finale de executie creativa la sfarsitul lui ianuarie 2007 vor putea fi difuzate pana la sfarsitul lui iunie 2007. Mai mult, OFCOM a interzis publicitatea la toate produsele alimentare si bauturilor cu continut ridicat de grasime, s