Certuri interminabile între oamenii politici, bileţele, demisii, corupţie, talk-show-uri năucitoare, scandal! Aceasta este imaginea din aceste zile a României. Să fie oare şi cea pe care o au străinii despre noi? Nici n-ar fi de mirare, în lipsa unui brand de ţară. Deşi, de-a lungul timpului, încercări au existat, nici unul dintre proiecte nu a fost finalizat. Va fi altfel de această dată? De mai bine de un an de zile Agenţia pentru Strategii Guvernamentale (ASG) face ef
Certuri interminabile între oamenii politici, bileţele, demisii, corupţie, talk-show-uri năucitoare, scandal! Aceasta este imaginea din aceste zile a României. Să fie oare şi cea pe care o au străinii despre noi? Nici
n-ar fi de mirare, în lipsa unui brand de ţară. Deşi, de-a lungul timpului, încercări au existat, nici unul dintre proiecte nu a fost finalizat. Va fi altfel de această dată?
De mai bine de un an de zile Agenţia pentru Strategii Guvernamentale (ASG) face eforturi pentru selecţia unui consultant. Acesta ar fi avut de realizat un caiet de sarcini pentru o licitaţie internaţională vizând alegerea unei companii care să se ocupe de proiectul „Branding Romania“. Deşi nicio agenţie locală nu s-a arătat interesată de această iniţiativă, proiectul continuă, iar reprezentanţii ASG se pregătesc în această lună de o nouă licitaţie. De această dată va fi aleasă compania ce va realiza o cercetare mai amplă, pe mai multe grupuri ţintă. „Sper să demarăm şi un proiect pentru identitatea vizuală, o componentă importantă a brandului. În general, se propun manuale de identitate vizuală care definesc o anumită formă de grafică, imagine, logo“, spune Alfred Bulai, preşedintele ASG. Toate bune şi frumoase, însă specialiştii în domeniu îl contrazic. „Brandul unei ţări înseamnă programe sociale, economice, culturale, de arhitectură, de d