Piaţa românească de curierat intern va avea parte de un an deloc plictisitor. Marile companii se luptă pentru dominarea spaţiului aerian, cele mai mici fac investiţii continue în dezvoltarea flotei auto, pregătindu-se pentru creşteri importante ale afacerilor. TNT România se mândreşte zilele acestea cu cel mai mare avion operat de o companie pe piaţa românească. Aeronava Boeing 737-300F, operată de către TNT Express şi dedicată relaţiei cu România, are o capacitate de
Piaţa românească de curierat intern va avea parte de un an deloc plictisitor. Marile companii se luptă pentru dominarea spaţiului aerian, cele mai mici fac investiţii continue în dezvoltarea flotei auto, pregătindu-se pentru creşteri importante ale afacerilor.
TNT România se mândreşte zilele acestea cu cel mai mare avion operat de o companie pe piaţa românească. Aeronava Boeing 737-300F, operată de către TNT Express şi dedicată relaţiei cu România, are o capacitate de 16,5 tone, cea mai mare dintre cele operate de către companiile de curierat prezente în România, conform celor spuse de reprezentanţii companiei.
Care sunt avantajele pe care le aduce un astfel de avion? „Se creează noi oportunităţi privind expedierea cantităţilor mari de marfă în timp definit, cu atât mai importante după aderarea României la UE şi înlăturarea barierelor vamale în spatiul comunitar“, explică Bogdan Enache, country manager TNT România. „Astfel, pot fi încărcate zilnic nouă containere de mari dimensiuni, avionul putând transporta cantităţi impresionante de marfă“. El prognozează o creştere de minimum 30% a afacerilor companiei în urma operării acestui avion.
Concurentul său principal, DHL, nu se lasă însă mai prejos. „Începând cu trimestrul I al acestui an, DHL România va utiliza o aeronavă nouă cu o capacitate mult mai mare de