Seminarii, mese rotunde, emisiuni TV, comunicarea din „poartă în poartă“. Sunt principalele tehnici prin care Ministerul Agriculturii vrea să informeze românii din mediul rural cu privire la modul de accesare a celor şapte miliarde de euro de la UE. Ce şanse de succes va avea această strategie? Cinci echipaje ale Direcţiei pentru Agricultură şi Dezvoltare Rurală (DADR) Iaşi, dotate cu maşini, retroproiectoare, laptopuri, broşuri şi pliante, se pregătesc să popo
Seminarii, mese rotunde, emisiuni TV, comunicarea din „poartă în poartă“. Sunt principalele tehnici prin care Ministerul Agriculturii vrea să informeze românii din mediul rural cu privire la modul de accesare a celor şapte miliarde de euro de la UE. Ce şanse de succes va avea această strategie?
Cinci echipaje ale Direcţiei pentru Agricultură şi Dezvoltare Rurală (DADR) Iaşi, dotate cu maşini, retroproiectoare, laptopuri, broşuri şi pliante, se pregătesc să poposească zilele acestea în fiecare comună din judeţ. Care este misiunea acestor comandouri? „Vor avea sarcina să facă o informare prealabilă referitoare la fondurile structurale şi subvenţii“, spune Constantin Aruştei, directorul executiv al DADR. Şi la Cluj se fac pregătiri pentru „marea debarcare“, plănuită să înceapă pe 12 februarie. Virgil Bucşa, directorul adjunct al DADR Cluj, afirmă că „în prezent, se face instruirea celor opt echipe care vor informa fermierii clujeni cu privire la fondurile nerambursabile“. De altfel, comunicarea directă este modalitatea principală prin care Ministerul Agriculturii spune că va promova proiectele de investiţii ce vor putea fi finalizate cu fonduri europene. În opinia specialiştilor, „comunicarea de la om la om“ va fi punctul forte al strategiei de promovare a celor 7,1 miliarde de euro acordate de UE pentru dezvoltarea agriculturii româneşti, până în 2013.