Wall-Mart, cel mai mare retailer din lume, a anuntat ieri ca va lansa un parteneriat cu toate cele sase mari studiouri de la Hollywood - Walt Disney, Warner Brothers, Paramount, Sony, 20th Century Fox si Universal - pentru a vinde filme digitale si show-uri tv pe propriul site, scrie New York Times. Acordul lanseaza Wal-Mart in competitie cu site-uri cu experienta pe acest segment de piata, precum Amazon.com, CinemaNow si iTunes, iar inclinatia retailer-ului pentru reducerile de preturi ar putea contribui puternic la scaderea costurilor download-ului digital. Preturile de download vor fi de 12,88-19,88 $ (9,95-15,36 euro) in ziua lansarii filmului, in timp ce pentru filmele mai vechi si show-uri tv va fi perceputa o taxa de 7,5 $ (5,8 euro) si, respectiv, 1,96 $ (1,5 euro) per episod. Managerii Wall-Mart considera ca pentru a fi considerat un succes, serviciul de download nu trebuie doar sa-si concureze cu succes rivalii online, ci si sa atraga cumparatorii in cele 4.000 de magazine clasice pe care le detine. Wall-Mart, cel mai mare retailer din lume, a anuntat ieri ca va lansa un parteneriat cu toate cele sase mari studiouri de la Hollywood - Walt Disney, Warner Brothers, Paramount, Sony, 20th Century Fox si Universal - pentru a vinde filme digitale si show-uri tv pe propriul site, scrie New York Times. Acordul lanseaza Wal-Mart in competitie cu site-uri cu experienta pe acest segment de piata, precum Amazon.com, CinemaNow si iTunes, iar inclinatia retailer-ului pentru reducerile de preturi ar putea contribui puternic la scaderea costurilor download-ului digital. Preturile de download vor fi de 12,88-19,88 $ (9,95-15,36 euro) in ziua lansarii filmului, in timp ce pentru filmele mai vechi si show-uri tv va fi perceputa o taxa de 7,5 $ (5,8 euro) si, respectiv, 1,96 $ (1,5 euro) per episod. Managerii Wall-Mart considera ca pentru a fi considerat un succes, s