Raul Ciurtin, presedinte la Albalact: A existat interes din partea a numeroase fonduri de investitii si companii pentru preluarea Albalact. Au existat contacte, propuneri de intalniri, insa am decis ca nu era momentul. Nu a avut loc nicio discutie angajanta. Producatorul de lactate Albalact din Alba-Iulia va intra la sfarsitul acestui an pe un nou segment de piata, cel al branzeturilor, dupa ce compania s-a plasat anul trecut pe locul doi in topul producatorilor de lapte dupa volumul vandut, potrivit datelor companiei de cercetare AC Nielsen.
"Va urma extinderea pe diferite categorii de lactate, iar spre sfarsitul anului intentionam sa intram pe categoria branzeturilor, pe care nu suntem prezenti deocamdata", a declarat Raul Ciurtin, actionar si presedinte al consiliului de administratie al Albalact.
Compania a fost in ultimul an una din cele mai dinamice companii de pe piata de capital, valoarea acesteia crescand doar in 2006 de circa trei ori.
Atacarea de noi segmente de piata se va face prin lansarea de produse, atat sub brand Zuzu, cat si Fulga. In prezent, cele trei branduri din portofoliul companiei (Albalact, Fulga si Zuzu) detin fiecare cate o treime din vanzari.
"La mai putin de un an dupa lansare, Zuzu detine o treime din vanzarile valorice ale companiei", spune Ciurtin. Potrivit datelor preliminare anuntate de Albalact, compania a avut la sfarsitul anului trecut o cifra de afaceri de peste 29 mil. euro, in crestere cu 70% fata de 2005. Anterior, reprezentantii Albalact estimau ca pragul de 30 mil. euro la nivel de cifra de afaceri va fi atins abia in 2007, dupa finalizarea investitiei in cel de-al doilea centru de productie. Potrivit estimarilor companiei, profitul s-a majorat si el anul trecut cu 64%, pana la peste 1,3 mil. euro.
Potrivit lui Ciurtin, rezultatele din acest an vor depinde foarte mult de momentul in care