Noul sef al Romtelecom a iesit ieri in fata presei creionand cateva strategii ale companiei, dintre care s-au remarcat limitarea pierderii de abonati si cresterea veniturilor
Noului director general al companiei, Yorgos Ioannidis, a anuntat ca prioritatile Romtelecom sunt reducerea fluctuatiei numarului de abonati si gasirea metodelor de mentinere si crestere a veniturilor. Ioannidis a preluat functia la inceputul acestei luni, pentru un mandat de trei ani, inlocuindu-l pe James Hubley, care a pus capat mandatului de curand.
O alta prioritate a companiei va fi lansarea pe piata a serviciilor integrate fix-mobil in colaborare cu firma - sora Cosmote, a adaugat Yorgos Ioannidis. Acesta a precizat ca parteneriatul cu operatorul Cosmote Romania se va dezvolta prin lansarea in cursul acestui an a unor pachete de servicii integrate in functie de necesitatile clientilor si cadrul de reglementare.
Potrivit lui Ioannidis, Romtelecom va trebui sa fie mult mai agresiva in domeniul vanzarilor pentru a satisface nevoile reale ale clientilor cu produse inovative si servicii foarte competitive.
Ioannidis, ca si presedintele grupului grec OTE, Panagis Vourloumis, considera ca planurile Romtelecom trebuie sustinute de stabilitatea cadrului de reglementare care trebuie sa devina predictibil si transparent.
Romtelecom este "responsabil" pentru 15% din veniturile OTE si constituie "una dintre cele mai importante operatiuni ale grupului", a declarat Vourloumis.
Ioannidis a preluat functia de director general al Romtelecom la 1 februarie, inlocuindu-l pe James Hubley. in opinia lui Vourloumis, Hubley a reusit sa transforme Romtelecom "dintr-o societate cu datorii, fost monopol, intr-o companie care anul trecut a acordat dividende de 100 milioane de euro si ale carei datorii s-au redus de la 750 milioane de euro la 150 milioane"
Georgios Ioannidis