Piata de comert electronic cu produse IT si elecronice va creste in acest an pana la 110 milioane de euro, potrivit oficialilor celui mai mare retailer online din tara
Directorul executiv al eMAG.ro, Radu Apostolescu, estimeaza ca piata de profil va creste in acest an �undeva pana in 110 milioane de euro�, compania pe care o conduce bugetandu-si pentru 2007 vanzari de 75-80 milioane de euro. eMAG a incheiat anul 2006 cu o cifra de afaceri de aproximativ 35 milioane de euro si cu o cota de piata de 12% din totalul vanzarilor de notebookuri din Romania.
In plus, eMAG interntioneaza sa se extinda teritorial prin deschiderea a 20 de centre logistice in orasele importante din tara, pana la finele anului 2008. �Ne-am propus extinderea cu centre logistice in orasele importante din tara, ceea ce ar duce la eficientizarea operatiunilor locale. Este probabil ca unele dintre aceste centre sa aiba in viitor si showroom-uri�, a precizat pentru Wall-Street Radu Apostolescu.
Compania nu se teme de concurenta venita dinspre retailerii traditionali care isi intorc privirea inspre mediul online. �Retailerii traditionali au o prezenta online prin care doar isi promoveaza oferta din magazinele proprii si cu scopul de a aduce cumparatorii in magazine. Nu au politici speciale pentru online si nu se bazeaza pe vanzarile online pentru ca modelele de business sunt incompatibile�, precizeaza oficialul eMAG.
Retailerul online de echipamentele IT&C si aparatura electronica si-a mai propus sa atinga o cota de 20% din piata de notebookuri, de sase procente pe piata de LCD-uri, 10% pe segmentul de echipamente foto-video si de cinci procente pe segmentul de telefoane mobile.
Radu Apostolescu mai precizeaza ca in acest moment eMAG inregistreaza o rata de conversie globala (n. red. raport intre numarul de vizitatori si cheltuielile pe care acestia le fac) care se situea