Stam bine la capitolul creativitate, zic specialistii. Insa, �educatia costa, oamenii buni costa, iar editorii si publisherii in general, trebuie sa se obisnuiasca cu asta�, este de parere Teodora Migdalovici, cea care a adus un aport important industriei de comunicare ca Ambasador al Cannes Lions in Romania, specialist in managementul succesului in cadrul companiei pe care o conduce, Migdale Amare, dar si de profesor asociat la Facultatea de Jurnalism si Stiintele Comunicarii.
Wall-Street: Ce face Migdale Amare pe o piata unde comunicarea a devenit cuvant de ordine? Practic, care este profilul companiei?
Cu Migdale Amare am baleiat toate domeniile de comunicare. Eu l-am numit Laborator Alchimic pentru ca fara chimie si putin mister in comunicare, nu faci nimic. Migdale Amare reprezinta de fapt o investitie pe care o fac companiile pentru a lucra cu noi. Avem, desigur, pentru a compensa - si proiecte pe care le facem pro-domo, proiecte in care investim in termeni de knowlege, in termeni de timp, de resurse umane. In ultimii sapte ani, de cand am buticul de consultanta, am avut proiecte atat de variate - de la a face mariajul intre o retea internationala si o companie locala independenta, pana la a construi identitatea unui trust de presa, de la vizual la filozofie, la valori, la strategie. Am facut un bilant al acestora, de la consultanta pe zona PR-ului, pana la strategie de comunicare, in cazul unui grup de anvergura Ogilvy.
Pare ca facem full service, dar in realitate lucrurile sunt un pic diferite. Secretul e sa nu livrezi instrumente la kilogram. Or toate lucrurile pe care le-am mentionat deja, sunt instrumente. Asa ca inainte sa discutam de metoda, discutam de proiectia rezultatului. Recomandam, asadar, �iesitul la liman�. De fiecare data, solutiile difera, pentru ca diferit este contextul. Migdale Amare identifica problemele si le transforma