Cererea globala pentru televizoare cu cristale lichide (LCD) va avansa intr-un ritm mediu anual de 23,4%, la 106,2 milioane de unitati pana in 2011, peste cresterea estimata in cazul televizoarelor cu plasma, scrie presa internationala. In 2006, piata globala a LCD-urilor a fost de 37,1 milioane de unitati. JEITA (asociatia japoneza a producatorilor de aparatura electronica si IT) estimeaza o crestere medie anuala de 18,6% in cazul cererii pentru televizoare cu plasma, la 22,8 milioane de unitati, in 2011. Consolidarea pozitiei pe piata televizoarelor LCD de 40 de inchi (circa 101,6 cm) a unor producatori precum Sony sau Sharp genereaza dubii cu privire la potentialul de crestere al segmentului televizoarelor cu plasma, care dominau anterior segmentul pentru ecrane de mari dimensiuni. Matsushita Electric Industrial, producatorul marcii Panasonic, Samsung Electronics si LG ofera atat televizoare LCD, cat si cu plasma, cu toate ca Matsushita se concentreaza asupra celei de-a doua categorii. Cererea globala pentru televizoare cu cristale lichide (LCD) va avansa intr-un ritm mediu anual de 23,4%, la 106,2 milioane de unitati pana in 2011, peste cresterea estimata in cazul televizoarelor cu plasma, scrie presa internationala. In 2006, piata globala a LCD-urilor a fost de 37,1 milioane de unitati. JEITA (asociatia japoneza a producatorilor de aparatura electronica si IT) estimeaza o crestere medie anuala de 18,6% in cazul cererii pentru televizoare cu plasma, la 22,8 milioane de unitati, in 2011. Consolidarea pozitiei pe piata televizoarelor LCD de 40 de inchi (circa 101,6 cm) a unor producatori precum Sony sau Sharp genereaza dubii cu privire la potentialul de crestere al segmentului televizoarelor cu plasma, care dominau anterior segmentul pentru ecrane de mari dimensiuni. Matsushita Electric Industrial, producatorul marcii Panasonic, Samsung Electronics si LG of