Cateva dintre produsele comercializate de Napolact vor capata un nou nume, de procesul de rebranding ocupandu-se agentia Propaganda, dupa cum informeaza comunicatul transmis de aceasta, remis NewsIn. Printre cele sase produse care vor iesi cu o fata schimbata din campania initiata de Napolact se numara iaurtul Extra, care se va numi Zdravan, iaurtul Clasic, care va deveni Numa' Bun, si smantana Napoca, care va capata numele Gospodar. De asemenea, iaurtul Napoca va deveni Usurel, iar smantana care inainte nu avea un nume propriu se va numi Prima.
Schimbarea de nume si de identitate a produselor va fi semnalata la nivel vizual prin modificarea ambalajelor acestora. Transformarea nu se reduce insa la aceste elemente, promovarea urmand sa se realizeze de acum incolo sub un alt concept de brand, ce are la baza legatura cu trecutul. In legatura cu aceasta, Adriana Tuluca, director executiv al agentiei Propaganda, a declarat: "Noul slogan 'Ca odinioara' si pozitionarea la care am ajuns, axata pe traditie, sintetizeaza credo-ul dintotdeauna al acestei companii, ale carei origini sunt atestate documentar inca din 1905".
Campania de promovare va merge atat pe ATL, cat si pe BTL
Campania de imagine prin care Napolact isi va promova produsele rebranduite va fi una complexa, incluzand atat reclame difuzate pe TV sau tranzit (mijloace de transport in comun), cat si POSMs (point of sale materials=materiale de informare la punctele de vanzare). De asemenea, vor exista machete de presa in media locala, iar campania va fi sustinuta si de evenimente de BTL. In ceea ce priveste spotul TV, intitulat "Marturia", acesta a fost filmat la sfarsitul anului 2006 de casa de productie Trilogy, coloana sonora fiind semnata de artistul Dumitru Farcas. La realizarea campaniei au participat agentia Propaganda, pe partea de creatie, alaturi de Starcom (Leo Burnett) pe