GMP, McCann Erickson, Propaganda, Publicis Romania si TBWA\\MERLIN se afla pe lista de castigatori ai festivalului AdPrint 2007. Un festival care a adus organizatorilor sai 200.000 euro.
"Veniturile festivalului s-au dublat in editia din 2007, in comparatie cu anul trecut", a explicat Andrei Bortun. Organizatorii au investit in festival 100.000 de euro, aceasta suma reprezentand insa doar organizarea festivalului la Brasov.
Pe langa acesti 100.000 euro, investitiile au fost facute si in echipa care a lucrat pe parcursul anului la organizarea evenimentului, mai precizeaza presedintele festivalului pentru NewsIn. Banii pe care i-au obtinut organizatorii festivalului AdPrint provin din taxe de participare la eveniment (20%), taxe de inscriere la competitie (50%) si sponsorizari (30%). Cele mai mari sume obtinute din taxele de participare provin de la participantii straini (70%) si restul de 30% de la participantii din Romania.
Andrei Bortun a mai precizat ca festivalul targeteaza tari importante din Europa precum Italia, Germania, Franta, Anglia, Olanda si Spania. Festivalul a fost promovat in aceste tari prin comunicarea cu presa si, mai ales, cu ajutorul unor parteneri media precum Media Forum, Lurzer�s Archive si reviste de specialitate din Spania, Ungaria si Italia. De asemenea, ca metode de promovare a fost folosita comunicarea directa electronica si direct mailing-ul.
Printul romanesc a facut in acest an performante, motiv pentru care, de anul viitor vor fi introduse noi categorii legate de print. �Lucrarile romanesti din competitia de anul acesta s-au ridicat la nivelul celor de afara, juriul avand dificultati in a recunoaste tara de origine�, a declarat presedintele festivalului. �Comparativ cu editia trecuta, festivalul a reunit participanti mai buni si mai multi si a reusit sa ridice standardele, atat in ceea ce priveste seminariile, ca