Sute de directori executivi din toata lumea se reunesc in Barcelona in aceasta saptamana pentru a promova cele mai noi tendinte in domeniul telefoanelor mobile, informeaza International Herald Tribune.
Telefoanele mobile sunt acum invadate de aceleasi facilitati de care dispun si PC-urile, cum ar fi schimbul de aplicatii video prin intermediul site-ului YouTube. Un lucru este cert, acest fenomen va avea o evolutie extraordinara la nivel global.
Vodafone, cel mai mare operator mobil din lume, a incheiat saptamana trecuta cateva parteneriate extrem de importante cu trei dintre cele mai cunoscute site-uri: YouTube, MySpace si eBay, dand astfel startul intr-o noua era.
Intrebarea pe care si-o pun expertii prezenti la Congresul Mondial 3GSM de la Barcelona nu se refera la probabilitatea ca telefoanele mobile sa fie folosite pentru a descarca muzica, filme, jocuri, pentru a se uita la televizor, pentru a paria sau pentru a-si actualiza blog-urile, ci la cat de repede vor reusi companiile sa satisfaca aceste cerinte.
Cei care vor face poze sau vor filma cu ajutorul telefonului mobil nu vor mai fi nevoiti sa astepte sa ajunga la un calculator pentru a-si actualiza blog-ul sau pentru a-si updata profilul pe Myspace.
Cu doar cateva click-uri, sau poate chiar unul singur, inregistrari sau fotografii pot fi trimise de pe telefonul mobil catre zeci de site-uri, unde pot fi accesate atat de ceilalti utilizatori mobili, cat si de toti aceia care au un calculator in fata.
Piata serviciilor destinate telefoanelor mobile va urca la 150 de miliarde de dolari pana in 2011, comparativ cu 2006, cand s-a situat la �doar� 89 miliarde de dolari, conform unor previziuni ale Informa. Din total, aproximativ 13,2 miliarde de dolari � fata de 3,5 miliarde in 2006 � va fi valoarea serviciilor dedicate continutului generat de utilizatori, cum ar fi cele oferite d