Proiectele, comerţul online şi micii retaileri au determinat, în 2006, o dezvoltare a pieţei cu aproximativ 15% Piaţa autohtonă de distribuţie a produselor IT reprezintă un mediu Proiectele, comerţul online şi micii retaileri au determinat, în 2006, o dezvoltare a pieţei cu aproximativ 15% Piaţa autohtonă de distribuţie a produselor IT reprezintă un mediu concurenţial în plină expansiune. Dovadă în acest sens este şi ritmul de dezvoltare tot mai alert. Astfel, dacă în 2006, piaţa de distribuţie IT a înregistrat o creştere de 12%-15%, reprezentanţii principalilor jucători locali se aşteaptă ca în acest an să asiste la o creştere a pieţei cu 20%. "2007, în general, va fi un an de consolidare în IT. Piaţa va creşte, după estimările noastre, cu 20%. În condiţiile în care proiectele şi investiţiile în infrastructura IT vor fi mai numeroase în domeniul public, este posibil ca această creştere să depăşească anul acesta 25%", a declarat, pentru Adevărul, Iulian Stanciu, director general al Asesoft Distribution. Şi Sorin Stancu, preşedintele diviziei ProCa, este de părere ca trendul ascendent al pieţei va continua şi în acest an: "Atât în 2005, cât şi în 2006, piaţa a avut un evident trend ascendent. În 2007, trendul se va păstra, iar noi preconizăm o creştere de aproximativ 20 de procente". Aderarea creşte costurile operaţionale Retailul mare şi segmentul companiilor mici şi medii vor asigura această expansiune, sunt de părere reprezentanţii companiilor de distribuţie. Potrivit lui Stanciu, în 2006, piaţa de distribuţie IT a avut un ritm de creştere de 12%-15%. "Motorul acestei creşteri au reprezentat-o proiectele, comerţul online şi micii retaileri, care au oferit şi servicii pe lângă vânzare, şi care au profitat de înăsprirea condiţiilor de creditare, ceea ce a condus la avantajul competiţional al marilor retaileri", explică Iulian Stanciu. Creşterea din acest an va fi