Cel mai mare operator fast-food din lume, grupul Yum, a anuntat o crestere a profitului in ultimul trimestru al anului trecut, sustinuta in special de incasarile obtinute de pe cea mai dinamica piata din lume, cea din China, informeaza The New York Times.
Venitul net obtinut in cel de-al patrulea trimestru din 2006 s-au marit cu 2,7 procente, atingand valoarea de 232 milioane de dolari, in timp ce vanzarile au inregistrat o crestere cu 4%, ajungand la 3,02 miliarde de dolari.
David C. Novak, directorul executiv al concernului american, mizeaza pe o evolutie extensiva a companiei, adica pe deschiderea unui numar cat mai mare de locatii in fara tarii, pentru a compensa pierderile suferite in cateva state din regiunea nord-estica a Statelor Unite, de Pizza Hut si Taco Bell, in urma unor scandaluri de contaminare a produselor alimentare comercializate.
Strategia de crestere extensiva a operatorului cu cel mai mare numar de locatii din lume se concretizeaza in inaugurarea a cate un restaurant pe zi in China, intentionand sa-si imbogateasca portofoliul pana la sfarsitul anului cu 400 de locatii pentru a face fata competitiei, si in special celor de la McDonald's.