Dacă activitatea unei companii se modernizează simţitor sau dacă apar schimbări importante în piaţă, fie ele negative sau pozitive, orice brand corporatist are nevoie de o împrospătare. Cele mai recente exemple sunt Napolact, care tocmai a finalizat procesul de rebranding, şi Poşta Română, care aşteaptă de la OSIM încheierea procedurilor de înregistrare a noului logo. Napolact nu a avut parte de niciun fel de comunicare la nivel naţional şi nici nu avea o imagine bine fo
Dacă activitatea unei companii se modernizează simţitor sau dacă apar schimbări importante în piaţă, fie ele negative sau pozitive, orice brand corporatist are nevoie de o împrospătare. Cele mai recente exemple sunt Napolact, care tocmai a finalizat procesul de rebranding, şi Poşta Română, care aşteaptă de la OSIM încheierea procedurilor de înregistrare a noului logo.
Napolact nu a avut parte de niciun fel de comunicare la nivel naţional şi nici nu avea o imagine bine formulată. Până nu de mult, poziţionarea brandului era construită în mintea tuturor consumatorilor strict pe experienţa produsului, fiind bazată, în mare parte, pe atribute precum gust, calitate, consistenţă. O schimbare era în mod clar necesară, aşa încât Napolact beneficiază acum de un nou logo şi îşi va căuta un alt locşor în percepţiile consumatorilor. „Am vrut să creăm o poveste, o lume în care produsele să-şi găsească locul. Am vrut ca atunci când consumatorii văd produsele pe raft să facă legătura cu ceva anume, să le inspire anumite lucruri despre Napolact. Pornind de la poziţionare – liniştea zilelor de demult – am vrut să comunicăm produse naturale, bazate pe ingrediente care se folosesc de zeci de ani“, explică oficialii companiei.
Aceiaşi parametri se regăsesc şi în motivaţia de rebranding a Poştei Române. „Decizia de modificare a siglei a