Gerovitalul, unul din cele mai reprezentative branduri romanesti, va sustine iesirea Farmec pe pietele internationale, compania avand in planuri deschiderea a trei reprezentante in Europa pana la sfarsitul lui 2008
Compania Farmec Cluj, lider de piata in industria cosmeticelor romanesti, a anuntat ca va deschide in acest an o reprezentanta in Budapesta, pana la finalul anului 2008 fiind planificata deschiderea altor doua reprezentante in strainatate. �Vor fi deschise in capitale europene. Reprezentantele deschise de noi vor fi si centre de distributie si magazine proprii de prezentare�, a declarat directorul de vanzari si de marketing al companiei, Horea Turdean.
Farmec a ales sa faca pasul acesta pentru a fi mai aproape de consumatorii sai din Europa si datorita cererii mari de produse Gerovital H3 inregistrate aici. Prin intermediul reprezentantelor vor fi comercializate, in principal, produse din gama Gerovital H3-prof. dr. Ana Aslan, care se bucura de prestigiu si de recunoastere pe intregul glob.
�Cosmeticele din gama Gerovital H3 reprezinta 90% din totalul produselor exportate de Farmec. Acest fapt ne-a determinat sa ne deschidem propriile reprezentante in tarile unde cererea de creme Gerovital H3 este foarte mare. Prin deschiderea acestor reprezentante estimam o crestere considerabila a cifrei de afaceri Farmec pe pietele externe� au mai precizat reprezentantii departamentului de marketing Farmec Cluj.
Compania estimeaza pentru acest an o cifra de afaceri de 20 de milioane de euro, comparativ cu 19 milioane de euro anul trecut si 17 milioane de euro in 2005. Farmec a realizat in 2006 un profit brut de 2,5 milioane euro, in crestere cu 55% fata de anul precedent, cresterea fiind datorata majorarii cifrei de afaceri si scaderii costurilor in urma procesului de retehnologizare si modernizare a sectiilor de productie.
Anul trecut, ac