Compania Farmec Cluj, lider de piata in industria romaneasca a produselor cosmetice, isi va deschide trei reprezentante in Europa pana la sfarsitul anului 2008, se arata intr-un comunicat al companiei.
Prima reprezentanta Farmec, care va include centre de distributie si magazine proprii de prezentare, se va deschide la Budapesta, pana la sfarsitul acestui an. Prin intermediul reprezentantelor vor fi comercializate, in principal, produse din gama Gerovital H3-prof. dr. Ana Aslan, foarte apreciate de clientii externi ai producatorului roman.
“Cosmeticele din gama Gerovital H3 reprezinta 90% din totalul produselor exportate de Farmec. Acest fapt ne-a determinat sa ne deschidem propriile reprezentante in tarile unde cererea de creme Gerovital H3 este foarte mare. Prin deschiderea acestor reprezentante estimam o crestere considerabila a cifrei de afaceri Farmec pe pietele externe”, au precizat responsabilii departamentului de marketing al companiei. Compania a relansat in luna noiembrie a anului trecut gama Gerovital H3 intr-o noua prezentare si avand un continut redefinit de ingrediente cu puternic efect anti-imbatranire, investitie care s-a ridicat la peste 350.000 euro si, potrivit datelor companiei, a determinat o crestere cu 60% a vanzarilor gamei.
Compania a realizat in 2006 un profit brut de 2,5 milioane euro, in crestere cu 55% fata de anul precedent. Cresterea semnificativa se datoreaza in principal evolutiei cifrei de afaceri, de la 17 milioane euro in 2005 la 19 milioane euro in 2006 precum si procesului de retehnologizare si modernizare a sectiilor de productie, cu implicatii majore asupra scaderii costurilor.
Pentru anul in curs, reprezentantii companiei si-au bugetat o cifra de afaceri de peste 20 milioane de euro.
Farmec Cluj activeaza de peste 120 de ani pe piata romaneasca a produselor cosmetice, detine peste 400 de produse i