Scop si-a crescut afacerile cu 30% anul trecut comparativ cu 2005, si a ales sa opereze cateva schimbari organizatorice, fiind formata in acest moment din trei companii distincte prezente in sectoare de afaceri diferite
Scop, una din principalele companii IT de pe piata autohtona de profil, a inregistrat in 2006 o cifra de afaceri de peste 70 milioane de euro, in crestere cu 30% comparativ cu anul 2005. Compania si-a propus pentru anul in curs sa inregistreze o crestere a afacerilor proprii de 25% - 30% si sa isi dezvolte gama de produse si servicii oferite clientilor sai, in conformitate cu noile sale directii de dezvoltare.
Grupul Scop are din acest an o noua structura fiind impartit in trei companii distincte: Scop Computers (distributie IT), Chara Software (solutii software de business) si Docentris (solutii de procesare si management al documentelor).
Distributia IT a avut in 2006 cea mai importanta pondere, aproximativ 85% din cifra de afaceri totala a companiei. Cel mai dinamic segment a fost cel al notebook-urilor, Scop ocupand si in anul 2006 pozitia de lider in distributie, cu o cota de peste 30% din piata totala. Numarul notebook-urilor vandute de companie in anul 2006 a crescut cu 80% comparativ cu 2005.
Rezultate pozitive si ponderi semnificative in cifra de afaceri totala s-au inregistrat si in segmentele �print & copy� (Toshiba si Kyocera) si software (Microsoft). Un alt segment cu o dinamica ridicata a fost cel multimedia � videoproiectoare si aparate foto video � inregistrand o crestere cu 75% a numarului total de unitati vandute.
Oficialii Scop considera ca segmentul de distributie va inregistra in continuare cresteri asemanatoare, diviziile de solutii sofware si de solutii de procesare si management al documentelor urmand sa inregistreze cresteri mai mari. "Nu cred in urmatorii ani vom asista la o stopare a cresterii s