Orangina Passion a intrat oficial pe piata. Noul produs ofera consumatorilor gustul autentic al fructelor exotice: portocale, lamai, ananas, fructul pasiunii, papaya etc. “Prin intermediul noii arome, ne propunem sa consolidam prezenta brandului Orangina pe piata din Romania”, ne-a declarat Catalin Ignat, vicepresedinte marketing Carlsrom Beverages.
Orangina este un produs international cu traditie, apreciat in 63 de tari ale lumii, de peste 500 de milioane de consumatori. Un numar de 25 de fabrici din intreaga lume produc anual 300 milioane de litri de Orangina.
In Romania, Orangina este produsa si distribuita de Carlsrom Beverages, companie al carei portofoliu cuprinde exclusiv marci premium. De la intrarea pe piata romaneasca si pana in prezent, investitiile in capacitatile de productie si distributie ale faimoasei bauturi depasesc suma de 12 milioane de dolari.
In 2006, vanzarile Orangina au inregistrat o crestere in volum cu 70% fata de anul precedent, iar pentru 2007 se estimeaza o crestere cu 50% fata de 2006.
Orangina Passion a intrat oficial pe piata. Noul produs ofera consumatorilor gustul autentic al fructelor exotice: portocale, lamai, ananas, fructul pasiunii, papaya etc. “Prin intermediul noii arome, ne propunem sa consolidam prezenta brandului Orangina pe piata din Romania”, ne-a declarat Catalin Ignat, vicepresedinte marketing Carlsrom Beverages.
Orangina este un produs international cu traditie, apreciat in 63 de tari ale lumii, de peste 500 de milioane de consumatori. Un numar de 25 de fabrici din intreaga lume produc anual 300 milioane de litri de Orangina.
In Romania, Orangina este produsa si distribuita de Carlsrom Beverages, companie al carei portofoliu cuprinde exclusiv marci premium. De la intrarea pe piata romaneasca si pana in prezent, investitiile in capacitatile de productie si distributie ale faimoasei